Яку iТ професію вибрати? (частина 2)

Відправити
заявку

Яку iТ професію вибрати? (частина 2)

Продовжуємо вибирати свою iТ-професію…не чужу і не іншу, а саме СВОЮ!

Нагадуємо, що наша команда розробила спеціальний тест, який дозволить визначити яка iT-професія підходить вам найбільше.

Як ми вже знаємо всі iТ-професії для нашої ж зручності «розкладені» за напрямками та «розбиті» за видами. Кожній професії зокрема й кожному ІТ-напрямку загалом відповідає певна модель компетенцій, а саме поведінкові стандарти, риси характеру, особисті якості людини, за допомогою яких вона, власне кажучи, і працює із задоволенням. Найпоширенішими компетенціями для ІТ-галузі є самостійність і відповідальність, але при цьому вміння працювати в команді, орієнтованість на результат, обов'язковість і старанність.

А тепер докладніше: програмістам, тестувальникам, сисадмінам і взагалі розробникам необхідно вміти працювати з великими обсягами інформації, мати високий рівень розвитку технічних здібностей, володіти англійською мовою, бути посидючою та уважною до деталей, мислити системно, аналітично та структуровано. Тут викладаються всілякі мови програмування, технології, створення програм, написання автотестів та ін.

Дизайнери в iТ – це люди з добре розвиненим візуальним мисленням, креативні, творчі, ініціативні та комунікабельні. Тут навчатимуть працювати у графічних редакторах, викладатимуть основи графічного дизайну.

Менеджери – це хороші управлінці, які глибоко знають специфіку галузі, які вміють планувати, правильно ставити завдання, готові до постійних змін, товариські та наполегливі. Нерідко на плечі менеджерів лягають безліч завдань і тому вміння робити кілька справ одразу (згадуємо Юлія Цезаря, який і швець, і жнець, і на дуді гравець) – це про них.

Маркетологам має бути притаманне почуття стилю, чарівність, адже вони спілкуються з клієнтами та партнерами, являють собою обличчя компанії. Вони мають бути готові вирішити можливі конфлікти, мають бути особисто зацікавлені у продажу. У сфері ІТ-маркетингу Вас навчатимуть навичок ефективного спілкування, встановлюватимуть ділові відносини, проводитимуть презентації, оформлятимуть ділову документацію.  

Зайве говорити, що аналітики повинні мати аналітичний склад розуму. Люди, які працюють в ІТ-аналітиці, повинні вміти структурувати все і вся, відокремлювати зерна від полови і не гірше Попелюшки перебирати 40 мішків сочевиці у встановлений термін.

Отже, ми знову провели велику аналітичну роботу, звичайно ж, не дарма. Тепер знаємо ІТ-професії, їх особливості, розуміємося на компетенціях і необхідних навичках. Добре подумайте, прикиньте все «за» та «проти» і приходьте до нас.  А ми, у свою чергу, навчимо, покажемо, розповімо і навіть «зведемо», з ким треба. Зробіть правильний вибір. Успіхів!


Анонси, звіти та фото також є
у наших соцмережах, приєднуйся!
Відправити заявку

Заявка на курс

Отримай знижку 5%
при заявці з сайту
Оберіть курс
Введіть Ім'я, Прізвище
Введіть Email
Введіть номер телефону

Заявку на нове
життя айтішника
доставлено
до штабу SOURCE iT

Ми зв'яжемося з вами
найближчим часом